Facebook запроваджує нові правила для запобігання втручанню у вибори

Компанія Facebook має намір запобігати спробам втручання у вибори у ряді країн у 2018 році, запровадивши верифікацію рекламодавців.

Як передає 112.ua, про це у соцмережі 6 квітня написав її засновник і виконавчий директор Марк Цукерберг.

Він зазначив, що після виявлення втручання Росії у вибори у США Facebook ввів нові інструменти захисту і видалив десятки тисяч фейкових акаунтів, а тепер має намір запровадити ще два нововведення.

Рекламодавець, який хоче запускати політичні або рекламні оголошення, має бути верифікований. Для цього рекламодавці повинні підтвердити свої особу та місце розташування. Кожному рекламодавцю, який не пройде верифікацію, заборонять запускати політичні або рекламні оголошення. Рекламодавці повинні будуть показати, хто за них заплатив.

Читайте також: Цукерберг свідчитиме у Конгресі США 11 квітня

Це правило вводиться в США і в найближчі місяці буде впроваджено по всьому світу. Також Facebook створить архів для пошуку старої політичної реклами та інструмент, що дозволяє бачити всі рекламні оголошення, розміщені на сторінці.

Цукерберг заявив, що компанія найме "тисячі людей", які будуть слідкувати за верифікацією великих сторінок і перевіркою рекламодавців, що, за його словами, ускладнить поширення неправдивої інформації та використання фейкових акаунтів.

Як відомо, Facebook опинився в центрі скандалу у зв'язку з незаконним використанням даних більш ніж 50 млн користувачів компанією Cambridge Analytica під час її роботи з передвиборним штабом Дональда Трампа.