Google посилить вимоги до політичної реклами в ЄС
Google запровадить більш суворі вимоги до реклами в Європейському Союзі в рамках зусиль з припинення дезінформації та підвищення прозорості політичної реклами перед виборами блоку в наступному році.
Про це повідомляє АР.
«Як і інші, ми багато думаємо про вибори і про те, як нам продовжувати підтримувати демократичні процеси в усьому світі, в тому числі шляхом підвищення прозорості політичної реклами в Інтернеті», - підкреслив директор компанії щодо державної політики та урядових відносин Чи Юніус.
Крім того, Google опублікує звіт про прозорість передвиборних оголошень в ЄС і бібліотеку політичних оголошень, в якій кожен зможе знайти додаткову інформацію про покупців реклами, їх цільову аудиторію і про те, як витрачаються гроші.
Подібне розширення Google ввела цього року для політичних оголошень в Америці, де відбувалися проміжні вибори. Як зазначає видання, Facebook представив аналогічну систему для США, Бразилії та ВеликоЇ Британії на початку цього року.