У Facebook розповіли, як протистоятимуть втручанню у вибори в світі
Facebook вдається до нової політики підвищення прозорості і підзвітності розміщення реклами у країнах, які входять до виборчого циклу: соцмережа докладає зусиль для зменшення кількості фейкових сторінок і розповсюдження дезінформації.
Про це йдеться у відповіді пресс-служби соціальної мережі Facebook на запит власного кореспондента Укрінформу у Нью-Йорку.
“Ми хочемо упередити іноземне втручання у вибори, підвищуючи прозорість і підзвітність тих, хто розміщує рекламу. Ми вже досягаємо результатів у всьому світі, і не лише щодо реклами. Ми також активно працюємо над зменшенням кількості фейкових сторінок та обмеженням розповсюдження дезінформації”, - розповив речник Facebook.
У компанії уточнили, що будь-яке рекламне повідомлення, яке розповсюджує та чи інша сторінка, вже можна побачити у спеціальному розділі “Інформація та реклама”. Це стосується як політичної, так і так званої “спрямованої” реклами.
“Ми також хочемо додати прозорості політичним рекламним кампаніям, авторизуючи тих, хто її розповсюджує, надаючи більше інформації щодо реклами, зберігаючи рекламні повідомлення у спеціальній Бібліотеці протягом семи років”, - зазначили у компанії.
Водночас у Facebook розповіли, що перші заходи нової політики вже впроваджені у країнах, вибори у яких щойно відбулися (США, Бразилія), можуть бути призначені будь-якої миті (Великобританія), чи там, де ці вибори великі за масштабом (Індія). Спеціальні бібліотеки поки не застосовуватимуться щодо України.
У компанії пояснили, що паралельно із запровадженням нових правил, вивчають, які з них працюють ефективніше, оскільки нині випробовуються багато різних інструментів у різних регіонах світу.
“У визначенні конкретної політики, ми беремо до уваги низку факторів. Зокрема, графік виборчих циклів (відслідковуємо, у яких країнах наближаються вибори), залученість третіх сторін, можливість зовнішнього втручання, особливості національного законодавства, розмір місцевої Фейсбук-спільноти”, - повідомили у Facebook.
У прес-службі компанії додали, що намагаються визначити, які заходи з певної країни можуть бути застосовані в інших, аби бути здатними впроваджувати набори інструментів для наступних країн, які входять до виборчого циклу.
Як повідомлялося, Facebook оголосив про введення з 1 лютого 2019 року нової політики щодо України на передвиборчий період, яка передбачає, зокрема, заборону на розміщення реклами з-за кордону аби упередити можливе втручання у вибори в Україні.