Київстар запровадив для бізнесу низку інноваційних сервісів
Мобільний оператор Київстар пропонує своїм клієнтам низку сучасних інноваційних сервісів, які допомагають значно прискорити бізнес-процеси, роблять їх більш “діджитальними” та дозволяють краще взаємодіяти зі своїми клієнтами.
Як повідомив кореспонденту Укрінформу директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Євген Кражан, величезним "плюсом" при цьому став запуск у 2018 році стандарту 4G.
“Ця технологія зв’язку істотно розширює можливості бізнесу та дозволяє використовувати нові канали для роботи з клієнтами: відеоконтент, мобільні додатки, хмарні технології. Сьогодні ми концентруємось на комплексних рішеннях, які суттєво полегшують повсякденну роботу - прискорюють бізнес-процеси, роблять їх більш "діджитальними", дозволяють бізнесу краще та якісніше взаємодіяти зі своїм клієнтом. І тут можна говорити про кілька найбільш затребуваних та перспективних продуктів”, - сказав Кражан.
За його словами, використання M2M-sim-карт дозволяє контролювати переміщення техніки й використання палива, отримувати дані з датчиків та моніторити показники лічильників. Додаткова перевага - використання універсальної платформи для управління М2М, яка дозволяє клієнтам самостійно налаштовувати правила для роботи наявних карт.
Наступний крок - використання IoT-технологій та мереж для включення “розумних” пристроїв. “Київстар розгортає мережі NB-IoT на локаціях клієнтів для включення значної кількості пристроїв, які обмінюються великими обсягами інформації. NB-IoT - це мережа з низьким енергоспоживанням й гарантовано високим ступенем захисту інформації під час обміну даними між пристроями”, - додав директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку компанії.
Окрім того, наголосив представник мобільного оператора, є сервіс швидкого електронного документообігу Star.Docs, який дозволяє позбутися зайвих паперів. Клієнти можуть створювати, передавати й отримувати документи за кілька секунд, працювати з ними зі смартфона, коментувати та обговорювати зміст онлайн, зберігати всі файли у безпечному хмарному сховищі або на цифровому носії та мати доступ до них цілодобово.
“При цьому можна спільно цілою групою людей з будь-якого місця працювати у звичних офісних програмах за допомогою хмарних сервісів Office 365. А з використанням сервісу Mobile ID віддалене підписання документів стає не тільки можливим, але й безпечним - за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), що зберігається на sim-картці телефону. Окрім того, з Mobile ID можна без відвідування держустанов отримувати від них електронні послуги. Перелік провайдерів, у тому числі й комерційних, постійно розширюється, відповідно збільшується й перелік електронних послуг. Також ми розвиваємо свої DATA-центри, щоб надавати клієнтам послуги хмарного зберігання та резервування даних”, - зазначив Кражан.
Існують якісні сервіси для роботи з клієнтами. Зокрема, віртуальна мобільна АТС працює як із фіксованими, так і з мобільними номерами, а також СRM-системи. Їх можна використовувати як поодинці, так і разом. Завдяки цьому абонент не має жодного пропущеного дзвінка, може їх відстежувати, контролювати роботи з продажів та має швидкий доступ до історії комунікацій з кожним клієнтом.
Не менш важливим, на переконання директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар, є Big Data, адже робота з великим даними допомагає бізнесу краще зрозуміти свого клієнта та взаємодіяти з ним. “Основні тренди, якими сьогодні живе бізнес – мобільність, швидкість та мультизадачність. І наші пропозиції допомагають компаніям відповідати цим вимогам та бути якомога ближчими до своїх клієнтів”, - запевнив Кражан.
Фото: прес-служба Київстар