Київстар планує проводити регулярні зустрічі з бізнес-клієнтами
Київстар планує проводити регулярні зустрічі з бізнес-клієнтами, щоб краще розуміти їхні потреби і пропонувати зі свого боку нові сучасні рішення і цифрові інструменти.
Перша така зустріч від Kyivstar Business Hub відбулася днями у Києві у формі відкритого діалогу, в якій взяли участь понад 160 представників бізнесу. Захід присвячено темі "Е-перспектива: електронний документообіг для бізнесу", повідомили Укрінформу в прес-службі Київстару.
"Київстар шукає нові шляхи для того, щоб ставати ближчим до своїх клієнтів. Для нас важливо знати, чим живе бізнес, які в нього проблеми та чим телеком-оператор може допомогти, використовуючи сучасні цифрові інструменти. Тому ми вирішили започаткувати формат постійних зустрічей з представниками бізнесу, щоб виявляти їхні запити, разом обговорювати проблеми, відповідати на складні запитання та знайомити з тими рішеннями від Київстар, які можуть значно спростити, полегшити та зробити продуктивнішими бізнес-процеси компаній", - розповів директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Євген Кражан.
Під час першої зустрічі учасники Open Talk від Kyivstar Business Hub ознайомилися, зокрема, з перспективами появи нових державних електронних сервісів, дізналися про переваги застосування Mobile ID для підписання документів онлайн, на прикладі сервісу Star.Docs отримали покроковий інструктаж, як розпочати користуватися електронним документообігом (ЕДО) у своїй компанії та отримати в результаті значну економію часу, коштів та ресурсу персоналу.
Важливим елементом зустрічі стала відверта дискусія про наявну проблематику застосування цих сервісів. На заході, зокрема, виступили представники Київстару, Фонду "Східна Європа", департаменту систем електронного цифрового підпису та електронної ідентифікації ДП "Національні інформаційні системи" (НАІС). Практичним досвідом поділилися клієнти та партнери Київстар - представники компаній KERNEL, Intecracy Deals (консорціум Intecracy Group), Linkos Group та Baker Tilly.
Як зазначив президент Київстару Олександр Комаров, сьогодні оператору вже недостатньо говорити з бізнес-клієнтами лише про зв’язок, оскільки бізнесу важливо отримати те, що може підвищити його ефективність. "І ми можемо дати клієнту більше, ніж він очікує. Електронний документообіг разом з Mobile ID – один з таких корисних інструментів. Є також продукти на основі великих даних, CRM-системи, віртуальна АТС та IP-телефонія, рішення для Інтернету речей, хмарні сервіси тощо. Але для нас дуже важливо, щоб ці пропозиції формувалися у діалозі, з урахуванням усіх складових. Кожен клієнт має отримати те, що потрібно саме йому – у зручному форматі та з певним набором функцій", - підкреслив Комаров.
У Київстарі повідомили, що подальші Open Talk від Kyivstar Business Hub будуть присвячені обговоренню напрямків, пов’язаних із використанням інструментів для роботи з клієнтами (CRM-систем, віртуальної АТС та IP-телефонії), продуктами на основі Big Data, впровадженням IoT-рішень та застосуванням хмарних технологій.
Фото: прес-служба Київстар