Цукерберг продавав особисті дані користувачів Facebook - ЗМІ
Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг використав особисті дані користувачів соціальної мережі, щоб отримати додатковий прибуток і обійти конкурентів.
Як зазначається, Цукерберг здійснював операції з іншими компаніями, в яких використовував особисті дані користувачів соцмережі як "розмінну монету" в боротьбі за збагачення і лідерство на ринку, при цьому публічно запевняючи, що інформація про особисте життя користувачів захищена.
"Наприклад, Facebook надав Amazon розширений доступ до даних користувачів, оскільки він (Amazon - ред.) витрачав гроші на рекламу на Facebook і співпрацював з соціальною мережею для запуску свого смартфона Fire. В іншому випадку, Facebook обговорював відключення доступу до даних користувачів для програми обміну повідомленнями, яка стала надто популярною і розглядалася як конкурент", - повідомляє телеканал.
Паралельно соцмережа публічно наголошувала на важливості захисту даних користувачів.
Однак "за лаштунками" керівництво Facebook застосовувало "кілька способів вимагати від сторонніх компаній компенсації" за доступ до даних своїх користувачів. Йдеться "як про прямі грошові виплати, так і про рекламні вкладення і обмін даними".
У кінцевому підсумку, Facebook вирішив не продавати дані безпосередньо, а роздавати їх розробникам додатків, які вважалися особистими "друзями" Цукерберга.
У компанії заперечили дану інформацію.