Київстар скасовує плату за користування послугою Mobile ID
Національний телеком-оператор "Київстар" скасував плату за користування послугою мобільної ідентифікації та електронного підпису Mobile ID і включив її в усі тарифні плани для корпоративних та контрактних абонентів.
Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.
"З 8 жовтня 2019 року користування цифровою мобільною ідентифікацією та електронним підписом Mobile ID включено в усі тарифні плани для корпоративних та контрактних абонентів. Вартість послуги становить 0 гривень. Раніше, залежно від тарифного плану, плата за послугу складала 50 грн на місяць", - йдеться у повідомленні.
Як пояснив в.о. директора з розвитку на корпоративному ринку Київстару Костянтин Вечір, урядова стратегія "держави в смартфоні" сприяє появі нових цифрових послуг, а Київстар підтримує розвиток електронних сервісів, тому робить послугу Mobile ID доступнішою.
"Mobile ID дозволяє отримати доступ до електронних сервісів, наприклад кабінету водія або платника податків, просто зі смартфона, а також використовувати сервіс для підписання документів за допомогою кваліфікованого електронного підпису", - зазначив він.
У Київстарі розповіли, що для того, аби підключити послугу Mobile ID, абоненту необхідно замінити SIM-картку на нову, яка додатково забезпечує підтримку функції підвищеного захисту інформації при електронній ідентифікації користувача. Замінити картку можна в точках видачі SIM-карток Mobile ID та сертифікатів від АЦСК (акредитованого центру сертифікації ключів).
За допомогою Mobile ID користувач ідентифікує себе через мобільний пристрій для користування онлайн-сервісами. Такими сервісами можуть бути адміністративні послуги на державних ресурсах з підтримкою сервісу Mobile ID, система електронної звітності та система електронного документообігу.
Як повідомлялося, проєкт Mobile ID реалізований наприкінці 2018 року в партнерстві з АЦСК органів юстиції, який є кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг. Усі пункти видачі SIM-карток Mobile ID пройшли належну сертифікацію, так само як і співробітники, відповідальні за підключення послуги користувачам.
Фото: Київстар