Huawei збирається продати свій бренд за $15 мільярдів
Китайська компанія Huawei має плани продати свій бюджетний бренд Honor за 100 мільярдів юанів ($15,2 мільярда) консорціуму, який очолює дистриб’ютор гаджетів Digital China та уряд міста Шеньчжень.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.
Так, зазначається, що з огляду на обмеження США на постачання продукції Huawei компанія (яка є другим за величиною виробником смартфонів у світі після Samsung) змушена зосередитись на B2B-бізнесі та телефонах високого класу.
Крім цього, джерела видання вказують на невеликі очікування щодо швидких змін у сприйнятті Сполученими Штатами Huawei як ризику для безпеки.
Згадана угода про продаж стосуватиметься майже всіх активів Honor, включно з брендом, можливістю досліджень та розробок і управління ланцюгами поставок.
Повідомляється, що компанія Huawei може оголосити про цю торгову операцію вже цієї неділі.
При цьому, головний дистриб'ютор Honor - компанія Digital China Group - стане першим серед 2 основних акціонерів проданої компанії Honor Terminal із часткою близько 15%.
Відповідно до реєстрів, Honor Terminal була зареєстрована у квітні цього року і повністю належить компанії Huawei.
Після продажу Honor планує зберегти більшу частину своєї керівної команди та понад 7 тисяч співробітників і вийти на біржу протягом трьох років.
Як відомо, у третьому кварталі 2020 року на бренд Honor припадало 26% усіх продажів смартфонів Huawei.