Twitter хоче купити Clubhouse – ЗМІ
Компанія Twitter провела перемовини щодо придбання соціальної мережі Clubhouse.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
За словами співрозмовників, перемовини тривали кілька місяців. Обізнані джерела також додали, що сума угоди - близько чотирьох мільярдів доларів США.
Наразі сторони вже не ведуть перемовини, невідомо також, чому саме вони зупинилися.
Представники Twitter та Clubhouse відмовилися коментувати новину.
Як повідомляв Укрінформ, аудіосоцмережу Clubhouse заснували минулого року підприємці Пол Девіс та Рохан Сет. Вона завоювала популярність серед «еліти Кремнієвої долини» як приватний додаток на iPhone, доступ до якого можна отримати лише за спеціальним запрошенням.
Після реєстрації в Clubhouse користувачі можуть створювати різні кімнати і спілкуватися там виключно голосом.
У соцмережі вже зареєструвалися десятки знаменитостей – Марк Цукерберг, Ілон Маск, Джаред Лето, Дрейк та інші.