Spotify збирає дані користувачів для показу реклами
Сервіс Spotify запустив голосовий помічник під назвою «Hey, Spotify». Його використання необов’язкове, зібрані дані використовують для таргетованої реклами.
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Engadget.
Компанія також зазначила, що асистент не записує все, що говорить користувач. Він починає фіксувати голосові дані лише тоді, коли ви вимовляєте слово або натискаєте кнопку для увімкнення, і зупиняється, коли обробка запиту завершена.
Spotify використовує дані не просто для підвищення голосової функціональності, а для надання таргетованих оголошень. Spotify додав, що під час роботи додатка ділиться деякою інформацією з хмарними сховищами та іншими партнерами.
Критики Access Now стурбовані нещодавно виданим патентом з розпізнавання мовлення Spotify. Винахід дозволить додатку виявляти такі деталі, як вік, стать, акцент і навіть емоційний стан користувача. Це лише патент, але видання виявило занепокоєння, що Spotify може використовувати голосовий асистент не просто, щоб увімкнути вам улюблені пісні.
Як повідомлялося, Spotify - інтернет-сервіс потокового аудіо (стримінговий сервіс), що дозволяє легально й безкоштовно слухати музичні композиції. Надає послуги легального онлайнового стримінгу аудіозаписів основних світових і незалежних лейблів, включаючи BBC, Sony, EMI, Warner Music Group та Universal. Запущений у жовтні 2008 року шведським стартапом Spotify AB.
При цьому Spotify є першим стримінговим сервісом, який дає змогу прослуховувати музику онлайн, не завантажуючи її на пристрій. Сервіс доступний на ринках 92 країн, зокрема й в Україні.
Фото: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images