Назвали 10 сайтів, які найбільше забруднюють повітря
Порівняльна платформа Uswitch назвала 10 сайтів, які спричиняють найбільше забруднення повітря, зокрема це платформи Reddit, Pinterest та Alibaba.
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Green Queen.
У звіті, опублікованому платформою, для порівняння споживання енергії розраховано вуглецевий слід 200 найпопулярніших вебсторінок, із врахуванням численних чинників, що впливають на енергоефективність сайту: від платформи хосту до розміру шрифту, зображення, відео та кольорів. Енергія, яку використовує хмара, телекомунікаційна мережа та робота центру обробки даних завдяки відновлюваній енергії, також враховувалася для оцінки вуглецевого сліду вебсайту.
Із сотень досліджених сайтів сторінкою, яка найбільше забруднює повітря, став Reddit, який "викидає" до 13,05 г еквіваленту вуглекислого газу за відвідування. Якщо користувач клікне на вебсайті 69 разів, це дорівнюватиме поїздці на машині у 5 км.
Серед інших вебсайтів з високим рівнем викидів — Pinterest, який "викидає" 12,43 г вуглекислого газу за відвідування. Одразу за ним — ігрова платформа Nintendo, яка виробляє 11,43 г за відвідування. Вебсайт з прогнозами погоди Accuweather, спортивна платформа ESPN, бренд спідньої білизни Victoria’s Secret, роздрібний торговець модою Uniqlo, інтернет-магазин електроніки та гаджетів Banggood та китайський гігант електронної комерції Alibaba також потрапили до десятки вебсайтів із найвищим рівнем вуглецевого сліду.
Вікіпедія є "найчистішим" вебсайтом в інтернеті й виробляє 0,04 г вуглекислого газу за відвідування. На другому місці за енергоефективністю — професійний сайт соціальної мережі LinkedIn, за ним — модний гігант H&M. Система онлайн-платежів Paypal, вебвидавець WordPress та криптовалютна біржа Coinbase також потрапили до списку "чистих" сайтів USwitch.
У сфері автомобільної промисловості Mazda очолила список вебсайтів-забрудників з приблизно 16,19 г вуглецю, що виділяється щоразу, коли хтось використовує вебсайт компанії, тоді як у сфері соціальних мереж — чи не найважливішому секторі з усіх, що стосуються нашого цифрового сліду — додаток з обміну миттєвими повідомленнями Viber "випустив" найбільше викидів: 13 г за одне використання додатка.