Твітер тестує професійні профілі для бізнесу
У соцмережі Твітер (обліковий запис Twitter Business) оголосили про запуск професійних профілів, які відображатимуть інформацію про ту чи іншу компанію для потенційних клієнтів.
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Engadget.
Так, на сторінці у Твітері відображається вебсайт власника, кількість підписників та підписок акаунту, а також новий розділ під назвою "Детальніше", який містить більше інформації про бізнес-сторінку.
Соціальна мережа перенесла інформацію про адресу підприємств у розділ "Детальніше", який також містить карту та графік роботи. Унизу потенційні клієнти можуть натиснути кнопку, щоб отримати вказівки щодо місця розташування закладу, а також щоб зв’язатися з власниками безпосередньо через Твітер.
Соцмережа заявляє, що новий тип профілю дасть змогу компаніям, некомерційним організаціям та всім, хто використовує цю соцмережу для роботи, відображати конкретну інформацію, яку вони хочуть демонструвати клієнтам. Це може допомогти людям полегшити пошук місцевих закладів для відвідування і стати в нагоді невеликим магазинам, щоб вони могли відновити бізнес, який постраждав під час пандемії.
Кайвон Бейкпур, керівник продуктів соціальної мережі, сказав, що це лише початок: вебсайт дозволить власникам підприємств додавати більше інформації про компанії в майбутньому.
Твітер розпочав тестування професійних профілів з невеликою кількістю власників бізнесу в США, але протягом наступних місяців він розширить доступ до цієї функції для більшої кількості облікових записів.