Peugeot представив новітній гібридний гіперкар 9X8
Французький автовиробник Peugeot після кількох років відсутності знову візьме участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість у 2022 році: Peugeot 9X8 - це новий запис в історії бренду, завдяки якому Peugeot увійде в новий клас гіперкарів.
Як передає Укрінформ, презентації автомобіля присвячене спеціальне відео на каналі Peugeot на Ютубі.
Ця така, що екстремально виглядає, і майже остаточна версія гіперкара Peugeot для перегонів на довгі дистанції, яка повертає бренд до 24 годин Ле-Мана, слідує угоді про імена своїх попередників, за винятком однієї важливої відмінності. Назва моделі містить не «0», а «X». Ця літера існує не просто так: за словами Peugeot Sport, «X» відноситься до того факту, що 9X8 є повнопривідним і гібридним.
Peugeot 9X8 - це гіперкар довжиною 5 метрів, шириною більше 2 метрів і висотою всього 1,18 метра. Справжній низький «льотчик». На відміну від свого попередника 908, 9X8 має на борту не дизельний, а бензиновий двигун. Це 2,6-літровий двигун V6 з двома турбінами, який передає на задні колеса 680 кінських сил.
Джерело живлення, з'єднане з 7-ступінчастою секвентальною коробкою передач, працює разом з електромотором потужністю 272 к.с., що приводить у рух передні колеса. Потужність системи обмежена 680 к.с., а в нижній частині знаходиться батарея на 900 В, розроблена TotalEnergies, Saft і Peugeot Sport.
У 9X8 немає заднього антикрила. Peugeot стверджує, що кузов гіперкара створює достатній тиск вниз. Також впадає в очі освітлення спереду і ззаду. У будь-якому випадку зв'язок з іншим сімейством Peugeot очевидний.
Яскравою деталлю є наклейка з написом «Моя інша машина - Peugeot 508». Peugeot заявляє, що цього року відправить на трасу фінальну версію 9X8. Наступного року автомобіль буде представлений у класі гіперкарів Ле-Мана WEC.
Всього за кермо гібридного «монстра» сядуть сім водіїв, найбільш відомим з яких широкому загалу є Кевін Магнуссен, колишній пілот Формули-1 в Haas.
Фото: Peugeot