SpaceX і канадський стартап планують запустити супутник для реклами в космосі
Компанія Ілона Маска SpaceX та канадський стартап Geometric Energy Corporation (GEC) наступного року планують запустити у космос супутник для трансляції реклами.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Daily Mail.
Як зазначається, GEC відправить супутник CubeSat із цифровим банером на одній з його сторін на ракеті Falcon 9.
Білборд розміром в один піксель буде зніматися супутником на селфі-палицю і транслюватися на сервісах Twitch і YouTube.
Очікується, що рекламодавці платитимуть за розміщення реклами криптовалютою, такою як Еthereum. Для розміщення рекламного банера будуть потрібні п'ять типів токенів, які відповідатимуть за координати, яскравість, колір і час розміщення.
Деталі дизайну поки не розголошуються, але передбачається, що дисплей буде схожий на відомі проєкти Reddit Place або Satoshi's Place, де користувачі могли опублікувати власний «малюнок» розміром у піксель, заплативши за його відображення на вебсайті.
Розробники рекламного супутника сподіваються, що ряд компаній захочуть розмістити в космосі свій логотип, наприклад Coca-Cola і Pepsi.
GEC поки не повідомила, скільки коштуватиме покупка токенів, необхідних для реклами на орбітальному білборді і в яку суму обійдеться запуск CubeSat.