Київстар запровадив для абонентів можливість ідентифікації через застосунок «Дія»
Абоненти Київстар віднині можуть використовувати свої документи із застосунку «Дія» для ідентифікації у фірмових магазинах оператора та мультибрендових магазинах партнерів.
Про це Укрінформу повідомили у пресслужбі Київстару.
«Усі операції, які раніше потребували оригіналу паспорта, тепер можна здійснювати швидше та простіше із застосунком "Дія". Серед найпопулярніших послуг - перехід на контрактну форму обслуговування, заміна SIM-карти, перехід на Київстар від іншого оператора та інші», - розповіли у компанії.
Зазначається, що скористатися "Дією" можна не лише у фірмових магазинах "Київстар", а й у магазинах партнерів, зокрема мультибрендових мережах електроніки "Алло", "ЖЖУК" та інших. Для ідентифікації абонентам достатньо в застосунку відкрити документ, що посвідчує особу, та вибрати опцію "штрих-код". Працівник магазину внесе код у систему, й абоненту залишиться тільки підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.
Київстар повідомляє, що спільно з сервісом державних послуг "Дія" інтегрував процес ідентифікації користувачів у власні IT-системи, щоб забезпечити абонентам більш захищений спосіб перевірки документів та скоротити час обслуговування.
Замість паперових договорів тепер можна оформлювати та підписувати електронну версію за допомогою цифрового графічного підпису.
«Київстар завершив впровадження в усіх своїх магазинах цифрового графічного підпису документів на екрані планшета або смартфона. Для цього Digital-команда та ритейл Київстар розробили спеціальний додаток Jet для обслуговування клієнтів та продавців», - повідомляє оператор.
Як зазначається, підписом можна скористатися, наприклад, при підключенні контрактних тарифів. При цьому оформлення контракту потребуватиме лічених хвилин, оскільки не потрібно витрачати час на підготовку та друк паперових документів. Це ще й більш екологічно, адже абоненти замість паперових документів отримують їх електронну версію на свій email. Такі документи мають ту ж юридичну силу, як і надрукований варіант, зауважили у Київстарі.
У компанії наголосили, що нова послуга стала можливою завдяки підтримці регулятора галузі - Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, яка змінила застарілі норми та відкрила додаткові можливості для реалізації сучасних цифрових рішень.
Фото: Київстар