У Кореї представили інтерактивного помічника зі штучним інтелектом

Найбільший провайдер інтегрованих дротяних і бездротових телекомунікаційних послуг Південної Кореї KT Corporation представив інтерактивного помічника зі штучним інтелектом, який допомагає відповідати на телефонні дзвінки у позаробочий час.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Korea Herald.

Асистент також може приймати замовлення та обробляти інші запити клієнтів.

«Мета полягає в тому, щоб зробити систему реагування на основі штучного інтелекту частиною нашого життя 24/7, поширюючи її серед бізнес-клієнтів та державних установ», – сказав гендиректор KT Corporation Ку Хьон-мо.

За його словами, компанія також використовуватиме технологію, щоб допомогти малим підприємствам постійно мати можливість спілкуватися зі своїми клієнтами.

Читайте також: Штучний інтелект відтворив три втрачені картини Клімта

Зазначається, що для того, аби асистент відповідав на дзвінки, власникам магазинів потрібно лише підключити один смартфон до телефону свого магазина. Послуга з використання асистента коштує 18,80 дол. США на місяць.

Як повідомляв Укрінформ, кіберзлочинці зуміли викрасти в одному з банків у Об’єднаних Арабських Еміратах 35 мільйонів доларів завдяки використанню штучного інтелекту, який підробив голос директора компанії.

Фото: KT