LinkedIn впровадить штучний інтелект для полегшення пошуку роботи

Компанія LinkedIn додасть функції штучного інтелекту до своїх основних бізнес-процесів, що дозволить рекрутерам знаходити кандидатів на роботу, а маркетологам полегшить створення рекламних кампаній.

Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.

Якщо раніше в базі даних LinkedIn роботодавець шукав робітника за допомогою фільтрів даних, ключових слів та інших методів пошукової системи, то тепер рекрутери можуть поставити те саме запитання, а комп'ютер може поставити запитання у відповідь. Наприклад, він може запитати рекрутера, чи зацікавлений він у кваліфікованих кандидатах з іншого міста, де компанія також має офіси, або в людях, чиї назви посад не зовсім збігаються, але вони мають схожі навички.

LinkedIn додає подібні інструменти для фахівців з продажу, які шукають потенційних клієнтів, а також впроваджує інструмент, який використовуватиме штучний інтелект для читання вебсайту компанії і створення маркетингової кампанії для продуктів і послуг для бізнесу, яка потім буде запущена на сайті LinkedIn.

Читайте також: Користувачі ChatGPT зможуть користуватися пошуком в інтернеті через чат-бот

LinkedIn налічує понад 950 млн користувачів, переважна більшість з яких не платить за послуги. LinkedIn бере гроші лише з рекрутерів, маркетологів та спеціалістів з продажу.

Компанія, дохід якої за попередні 12 місяців перевищив 15 млрд доларів, не планує стягувати додаткову плату за нові функції.

Читайте також: Meta представила окуляри зі штучним інтелектом, які можуть робити Facebook-стріми

Як повідомляв Укрінформ, компанія YouTube оголосила про запуск низки нових функцій для контент-мейкерів, які базуватимуться на основі штучного інтелекту (ШІ).

Фото ілюстративне