Київстар розпочав включення голосового зв`язку по всій Україні
Станом на 18.00 13 грудня спеціалісти телекомоператора"Київстар", який напередодні зазнав хакерської атаки, розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні.
Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі компанії.
"Спеціалісти Київстару та наші партнери зробили все можливе, аби відновити роботу мережі від наслідків безпрецедентної для глобального телекому кібератаки. Станом на 18.00 13.12.2023 наші спеціалісти розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні", - повідомили в компанії.
У повідомленні уточнюється, що відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі.
"У такому випадку рекомендуємо абонентам перезавантажити телефони і відключити послугу VoLTE – це можна зробити в налаштуваннях телефону. Наразі спеціалісти компанії працюють над відновленням послуг передачі даних та SMS, і ми сподіваємось, що вони також будуть відновлені протягом доби", - йдеться у повідомленні.
Після повного відновлення та стабілізації роботи мережі Київстар приступить до підготовки та надання компенсацій усім абонентам та корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатися сервісами компанії.
Як повідомлялося, зранку 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України — Київстару — стався технічний збій. Згодом у компанії підтвердили, що стали жертвою «потужної хакерської атаки».
При цьому відповідальність за атаку на Київстар взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.