Київстар заявляє про відновлення голосового зв'язку та домашнього інтернету
Оператор мобільного зв’язку "Київстар" завершив підключення голосового сервісу та майже повністю відновив домашній інтернет.
Про це Київстар повідомив у Фейсбуці, передає Укрінформ.
"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу", – зазначили в компанії.
Повідомляється, що мережа "Домашнього Інтернету" відновлена на 93%.
У разі, якщо SIM-картка не реєструється в мережі, рекомендується перезавантажити телефон, увімкнути та вимкнути "авіарежим".
Як зауважили в компанії, у деяких населених пунктах зі зв'язком все ще виникають короткочасні труднощі, але фахівці працюють над їх усуненням.
"Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей", – додали у Київстарі.
У компанії наголосили, що підготують компенсації для абонентів, які не мали зв’язку, щойно мережа стабільно запрацює.
Як повідомляв Укрінформ, зранку 12 грудня оператор "Київстар" став мішенню потужної хакерської атаки, що призвела до технічного збою. Недоступними стали послуги зв`язку та доступу в інтернет.
У компанії запевнили, що персональні дані абонентів скомпрометовані не були. Також пообіцяли компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
За фактом кібератаки на Київстар Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження. Однією з версій слідства названа причетність російських спецслужб.
13 грудня стало відомо, що відповідальність за атаку на Київстар узяло на себе одне з псевдохакерських угруповань РФ під назвою "Солнцепек".