Київстар працює над усуненням локальних проблем з доступом до домашнього інтернету

З доступом до «Домашнього Інтернету» від телекомоператора «Київстар» у деяких населених пунктах є тимчасові труднощі – фахівці працюють над повним відновленням послуги.

Про це Київстар повідомив у Фейсбуці, передає Укрінформ.

«У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають складнощі із доступом до «Домашнього Інтернету». Це тимчасово. Ми залучили увесь персонал, щоб відновити роботу послуги якомога швидше», – зазначили в компанії.

Повідомляється, що станом на 17 грудня Київстар відновив мобільну передачу даних, однак працювати вона може повільніше, ніж зазвичай. Триватиме це, доки не завершиться стабілізація мережі, що зумовлено міркуваннями безпеки.

Також оператор відновив доступ до послуги голосового зв'язку, зокрема й у роумінгу. Якомога швидше планується увімкнути послугу SMS.

Читайте також: Київстар відновив доступ до мобільного інтернету по всій країні

Серед іншого, Київстар розпочав відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів.

Як повідомляв Укрінформ, зранку 12 грудня Київстар став мішенню потужної хакерської атаки, що призвела до технічного збою. Недоступними стали послуги зв`язку та доступу в інтернет.

У компанії запевнили, що персональні дані абонентів скомпрометовані не були. Також пообіцяли компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.

За фактом кібератаки на Київстар Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження. Однією з версій слідства названа причетність російських спецслужб.

13 грудня стало відомо, що відповідальність за атаку на Київстар узяло на себе одне з псевдохакерських угруповань РФ під назвою «Солнцепек».

У Верховній Раді кібератаку на Київстар назвали однією з найпотужніших у Європі за всю історію операторів зв'язку.