Bluesky запроваджує відкритий доступ до мережі
Соціальна мережа Bluesky запускає публічну версію доступу, відмовившись від системи долучення користувачів за запрошенням.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
Раніше Bluesky, яка наразі нараховує 3 мільйони користувачів, дозволяла доручення нових користувачів лише за допомогою коду запрошення, щоб технологія, яка підтримує мережу, могла впоратися із трафіком.
Окрім введення відкритого доступу, гендиректор Джей Грабер заявив, що у лютому цього року з’явиться Федерація Bluesky – центральна частина місії соцмережі, яка дозволить кожному створити власну соціальну мережу за допомогою технологічного АТ-протоколу Bluesky.
Створені різні соцмережі будуть сумісні, і користувачі однієї мережі зможуть бачити публікації людей з іншої або переходити між мережами, зберігаючи свій профіль та підписників. На додачу до цього, кожна мережа зможе встановлювати власні правила щодо мовлення або створювати власні алгоритми для визначення контенту, який бачать користувачі.
Bluesky – соціальна мережа, створена колишнім очільником Twitter Джеком Дорсі. У листопаді минулого року Bluesky розробляла AT-протокол, який мав дати користувачам можливість переміщувати як свої особисті дані, так і вміст з одного сервера персональних даних на інший.
Як повідомлялося, 17 листопада 2023 року у соцмережі Bluesky заявили, що її користувачами є вже понад два мільйони осіб.
Фото: Jaap Arriens/NurPhoto/Getty Images