Державний оператор тилу розробив IT-рішення для подання заявок на харчі для армії
Державний оператор тилу розробив IT-рішення для подання заявок на постачання харчів військовим частинам, що має на меті автоматизацію процесів та консолідацію даних.
Про це повідомляє Міноборони, передає Укрінформ.
У державному підприємстві зазначають, що однією з відмінностей нового підходу до забезпечення ЗСУ харчуванням є розподіл ролей у межах системи постачання. Якщо раніше військові частини напряму комунікували з постачальниками щодо замовлення, то зараз цю функцію забере на себе ДОТ.
В Мінобороні пояснили, як буде побудований процес взаємодії. Зокрема, заявки формуються військовими частинами за місяць та уточнюються за тиждень до поставки. Вони надсилаються ДОТ через автоматизовану IT-систему. ДОТ агрегує заявки, визначає переліки та обсяги до постачання в розрізі регіонів, розподіляє заявки між постачальниками.
Такий підхід дозволить накопичувати об'єктивні дані щодо обсягів замовлення в розрізі військових частин, підвищить прозорість і підзвітність процесу, а також мінімізує потенційні корупційні ризики, переконані у міністерстві.
Як повідомляв Укрінформ, у Міноборони заявили про запровадження нової архітектури закупівель для ЗСУ за стандартами НАТО.