Понад 1000 км на одній зарядці: у Китаї обіцяють створити надпотужні батареї для електрокарів

Китайські дослідники впродовж наступних двох років можуть створити твердотільні акумуляторні батареї для електромобілів, із якими ті зможуть на одному заряді проїхати понад тисячу кілометрів.

Про це в кулуарах сесії законодавчого органу КНР заявив віцепрезидент Нанькайського університету з міста Тяньцзінь Чень Цзюнь, передає Укрінформ із посиланням на CGTN.

За словами Ченя, його команда розробила твердотільні батареї (в яких використовуються тверді електроди і твердий електроліт замість рідких чи полімерних гелевих електролітів, як у нинішніх літій-іонних або літієвих полімерних батареях – ред.) зі щільністю енергії близько 400 ват-годин на кілограм, що на 30% вище, ніж у найсучаснішої літій-іонної батареї щільністю 300 ват-годин на кілограм.

Водночас, зазначив він, протягом наступних одного-двох років науковці прагнуть досягнути прориву в дослідженнях і розробках твердотільних акумуляторів та створити батарею зі щільністю енергії 600 ват-годин на кілограм, що дозволить електромобілям проїжджати понад тисячу кілометрів на одному заряді.

Читайте також: Toyota випустить електрокар з твердотільним акумулятором у 2027 році

Чень також розповів, що в Нанькайському університеті, одному з найкращих класичних університетів Китаю, розробили вогнезахисний електроліт, який може стабільно працювати цілодобово в широкому діапазоні температур від мінус 70°С і вище.

Він додав, що безпечні високопродуктивні батареї життєво важливі як для електромобілів, так і для індустрії зберігання електроенергії.

Видання зауважує, що сьогодні багато країн світу зосереджуються на розробці твердотільних акумуляторних батарей, які можуть істотно змінити майбутнє електромобілів та знайти застосування на інших напрямах, наприклад, в електричній авіації.

Як повідомляв Укрінформ, китайський автовиробник BYD презентував люксовий електричний суперкар Yangwang U9, який має стати конкурентом для Ferrari й Lamborghini.