Роботи‑гіди з'явилися в аеропорту Токіо

Роботи‑гіди допомагають туристам внутрішніх рейсів в аеропорту Японії.

Про це повідомляє видання The Asahi Shimbun.

Роботи Emiew 3, розроблені компанією Hitachi, зустрічають пасажирів внутрішніх рейсів токійського аеропорту Ханеда.

Робота‑гіда можна знайти за спеціалізованою стійкою. Він говорить на трьох мовах: японською, англійською та китайською. Робот надає за допомогою карти інформацію про розташування магазинів, кафе, паркування, транспортних об'єктів на території повітряної гавані.

Крім того, робот може проводити заблукалого туриста в потрібне місце: розумна машина пересувається за допомогою коліс з тією ж швидкістю, з якою зазвичай ходить людина.

Зараз розробники тестують можливість робота розпізнавати людську мову в галасливій обстановці аеропорту. Передбачається, що повсюдно такі гіди будуть впроваджуватися, починаючи з 2018 року.