Україна у Берліні просуває свої туристичні можливості
На 52-й Міжнародній туристичній виставці ITB BERLIN Київ представив стенд, що розповідає про можливості відпочинку у різних регіонах України і за різними напрямками.
На виставці побувала і з пропозиціями познайомилася кореспондент Укрінформу.
"У цьому році об'єдналися Київська міська державна адміністрація з міністерським (Міністерство економічного розвитку і торгівлі) департаментом. Також взяли участь 22 компанії та 7 міст: Одеса, Львів, Харків, Дніпро, Чернівці, Івано-Франківськ та Київ", - розповів президент Національної туристичної організації, радник першого віце-прем'єр-міністра - міністра економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга.
За його словами, представлена "більш-менш вся країна" та різноманітні напрямки відпочинку - від медичного до екстремального і розважального. Акцент же у цьому році зроблено на гастрономічному - Food and Wine - туризмі. "Україні є чим пишатися у плані гастрономічної культури, ресторанної культури, нових фермерських господарств, винних виробництв із культурними центрами; плюс за останній час зросла кількість концептуальних ресторанів. Ми вирішили зробити акцент на цьому", - пояснює високопосадовець.
Окрім професійного спілкування на українському стенді планується також Українська вечірка, 9 березня, із українськими делікатесами, національною музикою і сюрпризами. "Ми розігруватимемо квиток на фінал Ліги чемпіонів, який пройде у Києві 26 травня", - розповів начальник Управління туризму КМДА Антон Тараненко. Кожному гостю стенду буде запропоновано заповнити картку - ім'я, прізвище та номер мобільного, яку він повинен самостійно кинути у Кубок - і зможе поборотися за вікенд у Києві.
Кубок же - справжнісінький кубок жіночої Ліги чемпіонів-2018. До Берліна його доставили у спеціальному кейсі, на виставці ретельно охороняють, щовечора забирають і щоранку ставлять на стенді знову.
Фото Ольги Танасійчук / Укрінформ