У Китаї підрахували, скільки внутрішні туристи витратили на свято Весни
У Китаї за дні тижневих канікул з нагоди свята Весни на внутрішньому туризмі заробили близько 76 млрд доларів, що на 8,2% більше, ніж торік.
Про це свідчать дані Міністерства культури і туризму КНР, повідомляє Міжнародне радіо Китаю (CRI).
"Доходи від внутрішнього туризму в Китаї за дні тижневих канікул з нагоди свята Весни (китайський Новий рік за місячним календарем), що завершуються сьогодні, склали 513,9 млрд юанів (близько 76,21 млрд дол. США), що на 8,2% перевершило показник аналогічного періоду минулого року", - йдеться в публікації.
Відповідно до цих даних, під час святкових канікул загалом було здійснено 415 млн поїздок країною, що на 7,6% більше за показник минулого року.
Згідно з опитуванням, яке провело міністерство, під час канікул мандрівники надавали перевагу традиційним культурним заходам – близько 40% туристів під час своїх поїздок відвідували музеї.
Фото: Xinhua