Авіаквитки Ryanair до Києва влітку стали популярнішими на понад 1500%

Кількість бронювань квитків на рейси ірландського лоукостера Ryanair до Києва влітку зросла на 1537%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року.

Як повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА на сторінці в Facebook, це стало можливим завдяки літній рекламній кампанії, спрямованій на промоцію Києва як захопливої туристичної дестинації від найбільшого європейського лоукост-авіаперевізника.

"Пам’ятаєте, спочатку літа Управління туризму та промоцій КМДА стартувало літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як захоплюючої туристичної дестинації для відпочинку разом з найбільшою лоукост-авіакомпанією Європи Ryanair?Так ось ми отримали звіт і результати приголомшливі – букінг квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%", – йдеться в повідомленні.

Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великої Британіїта Ірландії й була опублікована на сайті Ryanair, а також на сторінках Facebook та Instagram.

Читайте також: Як Шрі-Ланка та Ямайка: визначено конкурентоспроможність українського туризму

Головні слогани кампанії – "Відпустка твоєї мрії в Києві", "Твій ідеальний вікенд у Києві", "Насолоджуйся літом у Києві".