На Одещині створили унікальну пропозицію для гастрономічних туристів
Еногастрономічний туристичний маршрут "Дороги вина та смаку Української Бессарабії" на сьогодні об’єднав уже понад 50 потенційних учасників.
Про це йшлося під час презентації проєкту на 26-му Міжнародному туристичному салоні "Україна - UITM-2019" у Києві, повідомляє Zruchno.Travel.
"Сьогодні ми представляємо новий туристичний продукт Одеської області (маршрут "Дороги вина та смаку Української Бессарабії" – ред.), який вже готовий вийти на туристичний ринок. За шість місяців ми створили унікальну еногастрономічну пропозицію, яка формувалася на засадах європейських інноваційних підходів до розбудови винного та гастрономічного туризму, а також з урахуванням європейських стандартів. Він забезпечить гастрономічним туристам гарантію якості та безпеки послуг", – підкреслила національний експерт проекту ЄС "Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні" Олена Мотузенко.
За її словами, зараз проект має 21 категорію учасників, які представляють регіон.
"Насамперед це легальні виробники якісних локальних продуктів, які мають високий потенціал на географічне зазначення, але також є об’єднання виробників, туристичні асоціації та інші організації. Це гарантує нам створення комплексної туристичної пропозиції та сталість розвитку цього інструменту", – сказала Мотузенко.
Зазначається, що "Дороги вина та смаку Української Бессарабії" являє собою організований за європейськими стандартами еногастрономічний маршрут, який гарантує туристу, що його подорож буде смачною, безпечною, соціально відповідальною, автентичною та екологічною.
Керівник робочого сектору "Сільське господарство, безпека харчових продуктів та землі" Представництва ЄС в Україні Бен Крістіан Хелл у свою чергу підкреслив, що цей проект направлений на пропагування європейських стандартів у гастрономічному туризмі.
"Європейський Союз буде завжди підтримувати цю ініціативу. Цей проект є доказом того, що ми підтримуємо розвиток системи доріг вина та смаку в Україні, і керівник проекту пан Саверіо Савіо, сподіваюсь, уже навесні презентує результат першої стадії його реалізації. В подальшому досвід цього пілотного проекту можна буде розповсюдити на інші регіони України", – додав Бен Крістіан Хелл.
У презентації також взяли участь деякі виробники локальних продуктів та вин з Бессарабії, які представили свою продукцію. Зокрема, учасники змогли продегустувати вина від сімейної виноробні "Колоніст", м’ясні делікатеси "Балканські ястія", сири "Щедра околиця", продукцію агротуристичного кластеру "Фрумушика-Нова" та контактної козиної ферми "Бринзарня".