Заявки на присвоєння зірок подали 75 українських готельєрів – Олеськів
До Комісії зі встановлення категорій готелям та іншим об'єктам надійшло 75 заявок від українських готельєрів.
Про це повідомила голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів під час першого засідання комісії, передає кореспондент Укрінформу.
“Наразі маємо 75 заявок від готельєрів на визначення категорій, іншими словами – присвоєння зірок. Сьогодні ми розглянемо 10 пропозицій. Більшість заявок подана вперше, але в частини учасників ринку вже закінчується або закінчився строк дії ліцензій, тому вони звернулися для продовження чи підвищення категорії”, – зазначила на початку засідання Олеськів.
Згідно з рішеннями комісії, жодному з місць розташування не було присвоєно або подовжено зіркову категорію, адже місцеві органи сертифікації надали неповний перелік документів. Так, на доопрацювання документальної бази відправлені готелі: “Асторія” (м. Дніпро), “Асторія” (м. Львів), “Dniprovski Zori” (м. Кременчук), “Раціотель” (м. Кривий Ріг), “Мир” (м. Київ), Тернопіль” (м. Тернопіль), “Галичина” (м. Тернопіль), “7 днів” (м. Кам’янець-Подільський).
Також ухвалено рішення відмовити в присвоєнні категорії “три зірки” готелю “Поділля” (м. Хмельницький) та туристичному комплексу “Фрегат” (м. Херсон).
Органи сертифікації мають надіслати документи, яких не вистачає, впродовж 14 днів після засідання комісії на пошту ДАРТ.
Окрім цього, у ході засідання вирішили низку організаційних питань. Зокрема, обрали секретарку комісії. Нею стала завідувачка сектору сертифікації Державного агентства розвитку туризму Анастасія Данилюк.
Наступне засідання комісії відбудеться 23 березня. На ньому буде розглянуто 20 пропозицій для категоризації.
Як повідомляв Укрінформ, в Україні відновила роботу Комісія зі встановлення категорій готелям та іншим об'єктам. Напередодні першого засідання було затверджено новий склад комісії. До складу оновленої комісії увійшли представники Держтуризму, МКІП, Антимонопольного комітету, Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, громадськості, спеціалісти готельної та туристичної галузей. Також паралельно запрацювала Комісія з апеляцій, яка розглядатиме скарги на рішення Комісії з категоризації, якщо суб’єкт розміщення не погодиться з її висновками.