У Києві відкрили турінфоцентр із продажем нового гастрономічного символу міста
В українській столиці відкрили оновлений туристично-інформаційний центр, де можна буде придбати новий гастрономічний символ міста – Kyiv Pie.
Інфоцентр розташований на розі Європейської площі зі сторони вулиці Хрещатик, біля готелю «Дніпро», повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Ми презентували в березні місяці цю ідею, презентували наш пиріг. Сьогодні ми вже розпочинаємо продаж. Ми вважаємо, що це локація, яка буде цікава для туристів. Ідея – популяризація київської продукції. Наша мета – збільшити туристичний потік. Ми сподіваємося, що у нас буде попит", – розповіла начальниця Управління туризму та промоцій КМДА, автор ідеї Марина Радова.
Вона зазначила, що у таких туристичних центрах, окрім пирога, можна купити ще й різноманітні сувеніри.
За її словами, спочатку такий пиріг продаватиметься на одній локації і, якщо на нього буде попит, то його продаватимуть і в інших туристично-інформаційних центрах по Києву.
Віцепрезидент Асоціації шеф-кухарів України Олексій Повторейко розповів, що пиріг можна буде придбати з різними начинками: коренеплодами, грибами, рибою, м'ясом, яблуками. Він зазначив, що пироги привозять до туристичного центру в замороженому стані, а вже потім їх там на місці випікають.
Голова Асоціацій гастрономічного туризму України Олексій Волков додав, що пиріг з будь-якою начинкою коштує 33 гривні. Продають його також і у деяких ресторанах Києва, а згодом їх можливо продаватимуть і в кав'ярнях.
Як повідомляв Укрінформ, для популяризації гастрономічного туризму в Києві розробили новий унікальний гастрономічний продукт Kyiv Pie.
Фото, відео: Управління туризму та промоцій КМДА