В України з’явилася стратегія популяризування туристичного бренду
Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики України, Державне агентство розвитку туризму та креативна школа Projector презентували Комунікаційну стратегію просування України як популярного напряму для іноземних туристів.
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Документ містить практичні кроки, формати, канали та методи, які допоможуть засобами комунікації і публічної дипломатії формувати сталий туристичний імідж України та системно залучати іноземних туристів.
"Сьогодні ми презентуємо Комунікаційну стратегію розвитку України як туристичної дестинації... Головний меседж, навколо якого ми розгортаємо дуже багато міжнародних інформаційних кампаній, – попри те, що країна переживає зовнішню агресію, ми продовжуємо динамічний розвиток, і динаміка та можливості, які відкриває такий розвиток, є дуже цікавими світові", – сказала на презентації перша заступниця міністра закордонних справ Еміне Джапарова.
Вона також поінформувала про запуск міжнародної інформаційної кампанії Visit Ukraine – Summer in Ukraine для популяризування літнього відпочинку в Україні серед іноземців, яка триватиме до кінця вересня.
Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко зі свого боку зауважив, що туристична галузь важлива не тільки з огляду на економіку та людські контакти, а й з погляду презентації країни у світі.
"Я радий, що всі в Україні – від Президента до міністра охорони здоров'я вже чітко реагують на слово "туризм" і вагомість можливостей, які відкриває перед нами ця сфера", – зазначив урядовець.
Голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів поінформувала, що розроблення комунікаційної стратегії – лише початок роботи над системною комунікацією, яка міститиме кілька туристичних кластерів, зокрема культурний, туризм заради пригод і розваг, гастротуризм, міський, природний, релігійний.
"Наразі існує загальний сайт України Ukraine.ua. На сьогодні ДАРТом уже визначений переможець у тендері на створення саме туристичного порталу України. Це буде більш широкий портал, який інформуватиме про всі деталі подорожей і всі питання, які можуть виникнути у туриста, – про те, як приїхати до України, про маршрути, івенти тощо. Наступним нашим кроком є оголошення тендерів на промоцію України, на знімання роликів, на платну рекламу і платне просування", – повідомила Олеськів.
У 2018 році Україна отримала офіційний бренд UkraineNow, який формує образ відкритої сучасної країни, де все найцікавіше відбувається просто зараз. На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua – цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, розвиває офіційні сторінки у Фейсбуці та Інстаграмі.