В аеропорту «Бориспіль» відкрили туристично-інформаційний центр
У Міжнародному аеропорту «Бориспіль» почав працювати туристично-інформаційний центр.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба КОДА.
«Попри широку доступність будь-якої інформації в онлайні, живий туристичний офіс залишається важливим складником інфраструктури туризму. Його основна мета – дати туристам відповіді на найпоширеніші запитання: куди піти, що подивитися, де зупинитися. Для хорошого туристично-інформаційного центру дуже важлива локація, адже він має розташовуватися у найпопулярнішому місці. Безперечно, аеропорт для цього підходить ідеально, адже щорічно «Бориспіль» зустрічає понад 5 млн туристів», – прокоментував голова КОДА Василь Володін.
У туристично-інформаційному центрі мандрівник зможе отримати цілий спектр додаткових послуг: придбати квиток, вибрати сувенір, випити кави, скористатися вільним Wi-Fi.
У КОДА зазначили, що на Київщині планується розширення мережі туристично-інформаційних центрів. Це сприятиме розвитку внутрішнього туризму, налагодженню співпраці між туристичними організаціями України і покращенню туристичної інфраструктури. Крім цього, це дасть змогу Київщині збільшити залучення інвестицій у туристичний бізнес, створити позитивний імідж і популяризувати власні туристичні атракції як серед українців, так і іноземців.
Як повідомлялося, у Києві до Дня туризму відзначили випускників першої "Академії гостинності".
Фото: @airportboryspil