У Києві презентували новий туристично-культурний хаб із 3D-турами
У столиці України відбулася презентація нового туристично-культурного хабу, за допомогою якого можна віртуально прогулятися головними локаціями міста.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
"Впровадження цифровізації та інформаційних технологій є одним із основних напрямів розвитку туризму. Київ активно йде шляхом діджиталізації, зокрема галузей креативної економіки і туризму. Використовуються новітні технології щодо оцифрування локацій, створення 3D-турів, елементи доповненої реальності", – поінформував керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.
На порталі можна дізнатися про туристичні локації, актуальні події та отримати іншу корисну інформацію: про туристично-інформаційні центри, мапу метро, міський транспорт тощо. Новий хаб інклюзивний – для людей із порушеннями зору доступні різні версії сайту.
Також на порталі представлені 3D-тури. Користувачі можуть віртуально побувати зокрема на таких локаціях: київський зоопарк, станція метрополітену "Золоті Ворота", печери Києво-Печерської Лаври, пішохідно-велосипедний міст, музей "Золоті Ворота", парк "Наталка", музей Міхаїла Булгакова, Замок Річарда Левове серце (екстер’єр) та панорама Лисої гори, Пейзажна алея, інтер’єри приміщення КМДА та інших локаціях.
"COVID змінив користувацьку історію, саме тому ми створили цифрову візитівку міста з актуальним контентом, який допоможе ознайомитися з туристичними магнітами до поїздки", – зауважив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Куратор проєкту цифровізації за напрямами "туризм, культура, спорт" Олена Чернега зазначила, що туристичні дестинації активно використовують цифровізацію як інструмент для покращення репутаційного менеджменту, виокремлюючи наявність міських туристичних порталів, мобільних додатків, діджитал-каналів, інтеграції із геоінформаційними системами.
"Дуже символічно, що вже у назві нового хабу є слово "культурний". Це підкреслює вагомість художнього складника у привабливості Києва як туристичної локації. Сучасні інструменти комунікації, яким стане хаб, – це саме те, чого так не вистачає муніципальній мережі культурних закладів, які створюють чудовий продукт, та про який буває не просто дізнатися навіть киянину, не кажучи вже про туриста", – додала директор департаменту культури КМДА Яна Барінова.
Також вона підкреслила, що весь наступний рік департамент культури планує присвятити саме промоції міської культури, використовуючи для цього всі можливі канали інформування, і насамперед – цифрові.
"Це – шлях до молодої аудиторії, шлях до іноземних гостей, шлях до європейської столичної культури", – сказала Барінова.
Як повідомляв Укрінформ, у міському застосунку "Київ Цифровий" на початку нового року з'явиться віртуальна транспортна картка і у киян більше не буде потреби носити із собою пластикову картку.