Київстар назвав найпопулярніші місця відпочинку на новорічні свята
Найпопулярнішими місцями відпочинку на новорічно-різдвяні свята в Україні були гірськолижні райони в Карпатах, Львів і Київ.
Такі аналітичні дані оприлюднив національний мобільний оператор “Київстар”, проаналізувавши за допомогою інструментів Big Data, яким містам та регіонам віддавали перевагу мешканці України у святковий період, повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.
"У зимові свята українці активно подорожували Україною. "Пікові" активності туристичних мандрівок прийшлися на 31 грудня, а також на період 2-4 січня 2022 року. Кількість подорожуючих абонентів Київстар у ці дати зросла у декілька разів порівняно з іншими святковими днями. Найпривабливішими напрямками поїздок туристів-абонентів Київстар стали зимові курорти на заході України: Буковель – понад 42 тис. осіб, Славське – 17 тис., Драгобрат, Захар Беркут, Пилипець – по 6 тис. кожен відповідно", - йдеться у повідомленні.
За даними компанії, на гірськолижному курорті Буковель, зокрема, найбільша туристична активність абонентів Київстар спостерігалась у період 1-3 січня та 7-8 січня 2022 року. При цьому в переддень робочого понеділка 10 січня кількість гостей різко знизилась – майже вдвічі відносно "пікового" періоду. Інші гірськолижні курорти показали таку саму тенденцію.
Окрім місць для активного відпочинку, абоненти Київстар також обирали поїздки до Львова та Києва. Ці міста України були популярніші за інші.
Водночас у пресслужбі розповіли, що чимало абонентів Київстар віддали перевагу відпочинку у новорічно-різдвяні свята за кордоном. Так, за даними оператора, під час зимових свят до Польщі вирушило 9 тис. осіб, Єгипет прийняв близько 6 тис. туристів з України, Угорщина – понад 5,2 тис., а Молдова – майже 5 тис. осіб. Мали попит серед туристів також Туреччина, Австрія, Німеччина, Чеська Республіка, Франція, Румунія, Іспанія, ОАЕ та інші країни. При цьому у роумінгу на зимові свята українці перебували найбільше 31 грудня та 2 січня.
"Big Data-аналітика має величезний потенціал для різних сфер, зокрема – для туристичного бізнесу і державних організацій відповідного напрямку. Вона допомагає буквально "побачити" реальну картину щодо туристичних потоків та використати цю інформацію для розвитку міст і регіонів – покращувати їхню привабливість для туристів, змінювати інфраструктуру, робити потрібні акценти в маркетингу і PR, планувати й організовувати заходи тощо", - зазначив директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков.
Більше того, зауважив він, опираючись на точні дані щодо туристичних потоків, легше планувати витрати на такі активності та ефективніше використовувати бюджет. За його словами, це перевага, якою варто користуватися.
Для проведеного аналізу були використані узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар в період з 31 грудня 2021 по 9 січня 2022 рр. У розрахунку визначалося місце, де абонент перебував найбільшу кількість днів у вказаний період, і потім повернувся у місце, де він мешкає постійно.
Фото: vidviday.ua