Вінницький стандарт гостинності упроваджуватимуть ще 12 закладів
У поточному році Вінницький стандарт гостинності (ВСГ) упроваджуватимуть ще 12 закладів міста, – кафе, ресторани та готелі.
Про це у Фейсбуці повідомив департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, передає Укрінформ.
«Вінницький стандарт гостинності у новому році збільшить охоплення. 12 нових закладів виявили готовність долучитися до активностей ВСГ у новому році. Вони доповнять перелік 23 ресторанів, кафе, кав’ярень та готелів, які розпочали діяльність у проєкті минулого року», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що на початковому етапі запровадження у Вінниці першого в Україні міського стандарту гостинності було зосереджене довкола підвищення рівня сервісу та розробки локальних меню. У 2021 році для покращення сервісу у закладах, які зголосилися впроваджувати Вінницький стандарт гостинності, адміністратори та персонал пройшли навчальний спецкурс «8 кроків до серця гостя». Окрім того, в межах Стандарту учасники проєкту обрали гастросимвол Вінниці – вишню, яка у 2021 році стала ключовим інгредієнтом для страв та напоїв у меню його амбасадорів. Вишневе меню зацікавило тревел-блогерів, туроператорів та представників ЗМІ, які розповіли про вінницьку ідею широкому загалу. Головною перемогою стало проходження вінницького борщу на вишні до топ-3 категорії «Найкращий ресторанний борщ» премії Ukraine Tourism Awards.
У 2022 році проєкт розвиватиметься у двох ключових напрямках: підтвердження дотримання стандарту та ефективний маркетинг його пропозицій на аудиторії українського туристичного ринку.
«Перед початком нового туристичного сезону Вінниця ставить собі амбітну ціль – зробити місцеву гостинність впізнаваною завдяки винятковому сервісу та гастрономічним спеціалітетам. Саме тому ключовими заходами було обрано навчання цифровому маркетингу, створення та випуск гастромапи і напрацювання велкамбуків – персоналізованих кодексів, які допоможуть адміністрації закладів сфери гостинності швидше та ефективніше готувати новий персонал до прийому гостей з інших міст», – повідомив директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені.
Як повідомили кореспондентові Укрінформу у відомстві, Вінницький стандарт гостинності розробили 2020 року. Окрім закладів сфери гостинності, його підписантами стали ГО «Вінницька асоціація гостинності «ХлібСіль» та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради. Основними складовими стандарту гостинності є перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражені через такі складові компоненти: перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання.
Фото: Вінницька міськрада