Зона забруднення внаслідок аварії танкерів РФ у Керченській протоці збільшилася до майже 50 кілометрів
Після аварії двох російських танкерів у Керченській протоці, яка сталася 15 грудня, зона забруднення моря збільшилася до майже 50 кілометрів, а маршрут патрулювання розширено до 70 кілометрів.
Про це повідомляє «Крим Реалії» з посиланням на міністерство з питань надзвичайних ситуацій РФ, передає Укрінформ.
«Зону проведення робіт із розчищення збільшено до 49 кілометрів берегової лінії Темрюкського та Анапського районів Краснодарського краю. Крім цього, маршрут патрулювання розширено до 70 кілометрів», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що до ліквідації наслідків розливу нафтопродуктів залучено вже понад тисячу осіб та 100 одиниць техніки, які працюють у цілодобовому режимі.
Раніше повідомлялося, що зона забруднення розтягнулася приблизно на 35 кілометрів узбережжя Краснодарського краю.
Директорка Greenpeace України Наталія Гозак вважає за необхідне для недопущення таких аварій у майбутньому запровадження санкцій проти тіньового російського танкерного флоту.
«Аварії за участю двох старих танкерів у Керченській протоці, яким понад 50 років, є серйозною екологічною проблемою. Мазут, що витікає, загрожує місцевій екосистемі. Ця аварія ілюструє загрозу використання старих танкерів. Такі ж танкери використовуються у російському тіньовому флоті, що в обхід санкцій експортує сиру нафту, спонсоруючи війну в Україні. Російський тіньовий флот у повному обсязі повинен бути терміново внесений до списку санкцій ЄС, допоки подібні аварії не сталися в Європі», – вказала очільниця Greenpeace України.
Як повідомляв Укрінформ, 15 грудня поблизу берега в Керченській протоці почали тонути два російські нафтові танкери «Волгонефть-212» та «Волгонефть-239». Причиною аварії став сильний шторм. Один із танкерів хвилі розбили майже навпіл. У Чорне море вилилося понад 4000 тонн мазуту.
За словами Євгена Хлобистова, декана факультету природничих наук НаУКМА, радника голови правління Кримськотатарського ресурсного центру, координатора робочої групи «Екологія та економіка» ЕМ МКП, аварія російських танкерів у Керченській протоці сталася через недбалість керівництва судноплавних компаній.
На його думку, регіональної екологічної катастрофи у Чорному морі не станеться, але мікрофлора зазнає значного впливу.
Фото ілюстративне: EPA