Громадяни США та Євросоюзу виступають за збільшення підтримки для України

Опитування

Міжнародне опитування Cygnal/Gradus Research/Response:AI засвідчило, що серед громадян США та ЄС є запит на допомогу Україні 

 Про це йдеться в результатах опитування, яке надали Укрінформу.

«Нове міжнародне опитування, проведене 6-7 березня 2022 року, показало значну підтримку на Заході фінансової допомоги та допомоги в озброєнні Україні, але обмежене бажання «закритого неба» або тотальної війни», - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, масштабне дослідження ініційоване американською компанією Cygnal, яка запросила до партнерства Gradus Research (Київ) та Response:AI (Прага). Спільними зусиллями було опитано понад 3500 громадян України, Великої Британії, США та ЄС.

Переважна більшість українців (89%) просять НАТО доєднатися до боротьби, думки західних респондентів розходяться щодо того, чи надавати Україні повітряну та наземну підтримку у військовій боротьбі із росією. Важливо, що у західних країнах удвічі більше респондентів підтримують (повністю або скоріше) рішення використати військові можливості та «закрити небо» над Україною. Прибічників цієї ідеї у США, Великобританії та ЄС — відповідно 45%, 46% та 46%, у той час як проти неї виступають відповідно 20%, 20% та 17% опитаних.

Крім того, 75% європейських респондентів підтримують надання фінансової допомоги Україні, 62% підтримують надання зброї, 46% підтримують заборону польотів і 38% висловилися за приєднання до військової відповіді. Майже стільки ж - 37%, - виступають проти будь-якої військової участі. Підтримка приєднання до військових дій є трохи нижчою в Польщі, на передовій конфлікту, її висловили 30%. На відміну від Великобританії, де підтримують військову участь 42%, і, що цікаво, Іспанії, де 57% висловлюють підтримку.

«Маємо пам’ятати, що зараз йде війна не тільки між росією та Україною, але між цивілізованим світом взірця західних демократій та архаїчною автократією. Саме тому нашим західним союзникам вкрай важливо дослухатися до думки своїх співгромадян і захистити демократичний світ діями, а не словами. Всі форми допомоги (фінансами, озброєнням) гаряче підтримуються суспільствами. Флешмоб #CloseTheSky розлетівся Україною та світом і зараз є очікуванням мешканців України і світових спільнот. Робіть ще більше, не зволікайте! — кажуть громадяни своїм урядам, бо розуміють, що йде війна за цінності, на яких грунтуються їхні суспільства», — коментує засновниця дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.

Як відзначили учасники дослідження, висвітлення конфлікту в Україні домінує у медіа всіх країн. Понад 75% респондентів у США, Великої Британії та ЄС так чи інакше слідкували за війною в Україні через соціальні мережі. 72% українців кажуть, що значною мірою спостерігали війну у соціальних мережах. В усіх опитаних країнах основною соцмережою для отримання інформації про війну є Facebook, лише молода генерація отримує багато інформації в Instagram та/або TikTok.

В усіх опитаних країнах люди, які слідкували за конфліктом через соціальні мережі, прихильно ставляться до Зеленського і значно частіше підтримують будь-які види підтримки України, включно з введенням військ. Українці, які стежать за війною в соціальних мережах, набагато оптимістичніше ставляться до дій країни та результатів війни.

Дослідницька компанія Gradus Research була обрана тому, що її методологія збору даних — самозаповнення анкети через додаток у смартфоні — дозволяє отримувати точні та швидкі результати. Методологія була апробована в часи Covid-обмежень і зараз, під час війни, є однією з найнадійніших, завдячуючи безперебійній роботі українських операторів мобільного зв’язку. Національна панель у смартфонах Gradus складається з понад 40 тисяч респондентів 18-60 років, які проживають у містах 50 тис+. Крім цього, у Gradus є напрямок традиційних якісно-кількісних досліджень.

Засновниця і директорка — соціологиня та аналітикиня Євгенія Близнюк. Більше за лінком.

Cygnal — дослідницько-консалтингова компанія, робить дослідження з 2011 року. Працюють за методологією багаторежимного опитування, яка у 2018 році принесла Cygnal звання найточнішої соціологічної компанії за версією The New York Times та найкращою компанією з опитування Республіканської партії (2018, 2020) за версією FiveThirtyEight. Президент Cygnal — Брент Бьюкенен. Більше за лінком.

RESPONSE:AI — дослідницька компанія з офісами у Празі, Далласі та Токіо, яка має на меті запровадити у соціології передові технології, зокрема штучний інтелект, для демократизації досліджень ринку. СЕО — Фредерік Барбер. Більше за лінком.

Як повідомляв Укрінформ, 5 березня Reuters із посиланням на соціологічне опитування Ipsos повідомило, що близько 74% американців переконані, що Сполучені Штати та їхні союзники по НАТО повинні встановити над Україною безпольотну зону.