«АТБ» з технологією доповненої реальності збирає допомогу постраждалим від війни дітям
Корпорація «АТБ» у співпраці з NTI Loyalty та за підтримки міжнародної організації UNICEF запускає національний благодійний проєкт з технологією доповненої реальності «Брайти».
Як повідомили Укрінформу у пресслужбі корпорації, мета проєкту — збір коштів на створення першого Всеукраїнського реабілітаційного центру «Незламні» у Львові. Фактично, кожну отриману гривню спрямують на лікування та реабілітацію дітей з вибуховими та вогнепальними травмами, які вони отримали внаслідок неспровокованого військового вторгнення рф.
«З початку війни велика команда корпорації «АТБ» працює у посиленому режимі 24/7 і вже надала українцям гуманітарної допомоги на суму понад 200 мільйонів гривень. Основні зусилля ми зосередили на наданні допомоги мирним жителям під час евакуаційних заходів, населенню у містах прямих бойових зіткнень, медичним установам і дитячим лікарням, волонтерським організаціям. Тому цей проєкт дуже особливий для нас і ми сподіваємося зробити вагомий внесок в успішне виконання його мети. Для нас це суто благодійний проєкт. Весь прибуток від продажу благодійних товарів ми віддамо на потреби центру реабілітації «Незламні» через благодійний фонд “АТБ”», — сказав генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
В компанії додали, що, окрім власне збирання коштів, новий проєкт з технологією AR (Augmented Reality) «Брайти» допоможе мільйонам громадян, зокрема й малюкам, хоча б трохи позбутися стресу, спричиненого війною.
Загальна схема роботи доповненої реальності єдина: камера пристрою AR (смартфона, планшета тощо) знімає зображення реального об’єкта, далі пристрій поєднує реальне отримане зображення з його цифровим доповненням і виводить кінцеву картинку на екран. Просто, але водночас захопливо, зазначили в «АТБ».
Також «Брайти» допоможуть запам'ятати основні правила безпеки в разі виявлення вибухонебезпечних предметів або ж просто підозрілих. «Буває, що міни на перший погляд мають доволі безпечний вигляд, хоча фактично створені вбивати та калічити. Тож слід бути пильним і не чіпати жодних сторонніх предметів, а краще навіть не наближатися до них. На жаль, є міни, які реагують на рух чи уловлюють вібрацію землі від кроків людини», - констатували в компанії.
«Запроваджуючи цю платформу, ми маємо мету не лише зібрати кошти на лікування дітей, але й проводити патріотичне виховання молоді, навчати дітей правил мінної безпеки, вшановувати українських героїв. Для багатьох дітей війна стала великим стресом, тож дуже важливо пояснити їм, що саме відбувається. Найкращий спосіб зробити це – залучити їх до гри. Завдяки цій платформі ми плануємо зацікавити цим не тільки дітей, але й дорослих українців, бо внесок кожного дуже важливий», — зазначив CEO NTI Loyalty Костянтин Мельников.
Відтак, підкреслюється в повідомленні, уже скоро в країні буде втілено в життя перше інноваційне рішення зі збирання коштів через краудфандингову платформу «Брайти».
«”Брайти” — це яскравий уявний світ супергероїв, які уособлюють справжніх героїв цієї війни, що наближають нашу перемогу. Це ігровий мобільний застосунок у Apple Store та Google Play, колекційні фішки, настільна гра про мінну безпеку, альбом для колекціонування з ігровим полем, можливість внутрішньоігрових покупок із перерахуванням коштів на потреби дітей. Отже, це набагато більше, ніж гра – це місія, яка обов'язково буде здійснена», - зазначив директор з маркетингу «АТБ» Валерій Бондар.
В компанії нагадали, що одним із перших інноваційних проєктів з доповненою реальністю від «АТБ» була акція «ATB Arena». Було випущено три сезони гри, початок яких був приурочений до початку навчального року. Кількість активних користувачів «ATB Arena» обраховувалася мільйонами, створивши віртуальний всесвіт «АТБ». В компанії сподіваються, що цей всесвіт допоможе у справі порятунку реальних життів і здоров'я дітей.
Як повідомляв Укрінформ, за даними Офісу генерального прокурора, станом на ранок 28 червня в Україні внаслідок повномасштабної збройної агресії російської федерації загинула 341 дитина, 622 – дістали поранення.