Футбольний клуб «Шахтар» долучився до платформи United24
Футбольний клуб "Шахтар" приєднався до фандрейзингової платформи United24.
Як передає Укрінформ, про це повідомив віцепрем'єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив у Телеграмі.
"ФК «Шахтар» стає новим партнером United24 та виставляє на продаж цифрове поле "Донбас Арени", - написав міністр.
Він зазначив, що футбольний клуб розпочинає проєкт «Разом за Україну» (Pitch in for Ukraine), в рамках якого планує продати за благодійні внески віртуальні поля відомих українських стадіонів.
"Цифрова версія легендарної «Донбас Арени» містить 154 000 пікселів. Фанати можуть придбати їх залежно від одного із шести рівнів пожертв. Наприклад, Бронзовий піксель коштує 680 грн. Це окремий фрагмент поля розміром із футбольний м’яч — 22 кв. см", - пояснив Федоров.
За словами міністра,отримані від продажу кошти розподілять між фондом Shakhtar Social, United24 та гуманітарними проєктами фондів Saving lives та KSE Foundation. Початок продажу - 23 серпня на сайті Pitch in for Ukraine.
Як повідомлялося, 17 травня Президент Володимир Зеленський підписав указ щодо ініціативи створення національного бренду United24 для об'єднання зусиль міжнародних партнерів у підтримці України. Кошти надходять на рахунки НБУ та спрямовуються профільними міністерствами за такими напрямками: оборона та розмінування, медична допомога, відбудова України.
Фото: Михайло Федоров, Телеграм