Одна з найбільших креативних агенцій Британії розробила рекламну кампанію для UNITED24
Одна з найбільших креативних агенцій Великої Британії розробила рекламну кампанію для фандрейзингової платформи з підтримки України UNITED24.
Як передає Укрінформ, про це віцепрем'єр-міністр – міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив у Телеграмі.
“Одна з найбільших креативних агенцій Британії розробила рекламну кампанію для UNITED24. Креативники Pablo, які працюють з Adidas, Nutella, Citroëen та іншими відомими брендами, створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України та показують історичні будівлі й туристичні місця, зруйновані російськими ракетами”, - написав він.
Федоров також зауважив, що за допомогою QR-коду можна зробити внесок на відбудову України. Кампанія вже потрапила у шорт-ліст (короткий) список видання PR Week.
Як повідомляв Укрінформ, станом на січень з травня минулого року через фандрейзингову платформу UNITED24 для системи охорони здоров'я залучено понад 1 млрд грн.