Більш як 100 тисяч родин звернулися по компенсацію за програмою «єВідновлення» - Шуляк
За рік роботи соціальної програми допомоги від держави власникам пошкодженого або зруйнованого житла через бойові дії в Україні “єВідновлення” 650 тисяч українських родин повідомили про руйнування свого житла.
Про це в ексклюзивному інтерв’ю Укрінформу розказала народна депутатка, очільниця парламентського Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Олена Шуляк.
За її словами, за перший рік роботи можна говорити і про перші підсумки “54 тисячі українських родин отримали кошти за пошкоджене майно. Майже 7 тисяч родин отримали житлові сертифікати і майже 3 тисяч родин стали власниками нового житла”, – зазначила Олена Шуляк.
Вона зазначила, що загалом за пошкоджене житло виплачено 5,8 млрд грн, а житлових сертифікатів сформовано на 10,7 млрд грн.
“Разом з тим, 5,5 млрд грн освоєно українцями на придбання житла. Нам було дуже важливо запустити максимально швидко цю програму, щоб люди встигли отримувати кошти. На рівні законодавства ми не обмежували людей, людина сама все обирає”, – підсумувала Олена Шуляк.
Також очільниця комітету назвала регіони-лідери по кількості звернень від громадян України за програмою “єВідновлення”.
“На сьогодні є сумні лідери, які звертаються за допомогою найчастіше. Це Харківська область, на другому місці Київська, далі Миколаївська, Донецька та Чернігівська. Це п’ять областей, які найбільше користуються державною програмою “єВідновлення”. Заявників на компенсацію стає все більше і більше, на жаль, тому що рф продовжує руйнувати наші домівки”, – зазначила Олена Шуляк.
***
Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі Договору.
п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".