У США конгресмени опублікують "проросійську рекламу" з Facebook
Комітет з розвідки Палати представників Конгресу планує опублікувати «проросійську рекламу», що розміщувалася у Facebook під час передвиборчої кампанії 2016 року.
Про це повідомляють Ведомости.
Ця реклама викликала в адміністрації соцмережі підозри, що її могли розмістити в інтересах Росії і з метою вплинути на результат виборів президента США. Facebook виявив її вже у 2017 році, ці матеріали були передані комітетам з розвідки Конгресу, які розслідують можливе втручання Росії у вибори.
Про рішення оприлюднити цю рекламу заявили лідери комітету, повідомляє NBC News із посиланням на джерела. Це може бути зроблено до 1 листопада, коли в Конгресі заплановані слухання за участю представників Facebook, Twitter і Google. Це рішення конгресмени ухвалили після зустрічі з виконавчим директором Facebook Шеріл Сандберг.
Facebook передав конгресменам більше 3000 рекламних повідомлень, пов'язаних із російськими замовниками. Компанія першою поінформувала всіх, хто бере участь в «російському розслідуванні» в конгресі, та ФБР, про закупівлі політичної реклами в інтересах Росії в ході президентської кампанії 2016 року та про пов'язані із закупівлями фейкових акаунтів.
Раніше ЗМІ повідомляли, що підозріла реклама стосувалася гострих політичних тем, таких, як релігія, расове питання, право на володіння зброєю, і була точково таргетирована для "округів, що вагаються", які здатні вирішити долю голосування на виборах.