ЗМІ дізналися, як російські "тролі" готувалися до американських виборів
Викритий російський центр інформаційного впливу, так звана "фабрика тролів" у Санкт-Петербурзі, брала за основу популярний телесеріал "Картковий будинок" (House of Cards), щоб ефективніше формувати виборчі настрої в США.
Про це йдеться в матеріалі, опублікованому на сайті Yahoo із посиланням на російські джерела.
"Росіяни, що працювали на горезвісній петербурзькій "фабриці тролів", яка була частиною кампанії Володимира Путіна для впливу на президентські вибори в США 2016 року, мали переглядати телевізійний серіал "Картковий будинок", щоб із знанням матеріалу "налаштовувати американців проти власного уряду", - зазначає видання щодо інтерв'ю колишнього працівника "фабрики тролів" російському телеканалу "Дощ".
Озвучені відвертості колишнього "троля" дають нове уявлення про те, як ця організація використовувалась для інформаційному впливу на американську аудиторію. Тролі розміщували провокаційні "коментарі" в дискусіях навколо газетних статей, що з'явилися на сайтах The New York Times та Washington Post.
"Центральна тема цих меседжів демонізувала Гілларі Клінтон, акцентуючи увагу на минулих скандалах адміністрації її чоловіка, на її багатстві та використанні приватного сервера електронної пошти", - пише видання.
При цьому тролі мали регулярні заняття з англійської мови та граматики, крім того від них вимагали використовувати VPN-програми, які змінюють географічну прив'язку до комп'ютера в мережі.
Серіал "Картковий будинок" є вигаданою історією про політичну боротьбу у вищих колах американської влади, яка базується на реальних можливостях та обмеженнях законодавства США. Головний герой серіалу – Френк Андервуд, буквально, йшов по трупах до своєї мети – від конгресмена в Палаті представників до віце-президента й президента США.