В Instagram теж знайшли "російський слід"
Близько 20 млн громадян США могли бачити контент, що розміщувався напередодні виборів американського президента в додатку Instagram особами, які діяли в інтересах російської держави.
Про це в середу, 1 листопада, повідомили представники компанії Facebook, якій належить сервіс обміну фотографіями і відеороликами, передає dw.
Юристи Twitter, Google і Facebook другий день дають свідчення в сенатському комітеті у справах розвідки у зв'язку з розслідуванням щодо можливого втручання Москви в американську виборчу кампанію.
За даними на початок жовтня 2016 року, загальна кількість американців, які могли в Instagram побачити відповідний контент, досягала 16 млн, уточнив віце-президент і юрисконсульт Facebook Колін Стретч. У більшості випадків цей контент являв собою продукт цільового маркетингу.
Раніше стало відомо, що, за даними представників соціальної мережі, група російських користувачів опублікувала понад 80 тисяч записів на політичні теми під час і після президентських виборів у США 2016 року. Потенційна група охоплення склала 126 мільйонів чоловік.
Компанія Facebook повідомила також, що тільки в жовтні 2016 року деактивувала майже 6 мільйонів фейкових акаунтів.