Польське МВС просять не закривати піший перехід на кордоні з Україною

Польські та українські активісти звернулися до глави МВС Польщі Йоахіма Брудзінського не закривати пілотний проект з функціонування пункту пропуску “Угринів-Долгобичув”.

Про це йдеться у відкритій заяві, яку активісти виклали в Інтернет, передає кореспондент Укрінформу.

“Звертаємося з проханням щодо продовження пілотного періоду функціонування пішохідно-велосипедного пункту в Долгобичові”, - йдеться в заяві.

Активісти вважають, що тимчасова форма пропуску для пішоходів та велосипедистів має бути припинена лише тоді, коли “розпочнеться будівництво постійної інфраструктури для перевірки пішоходів та велосипедистів, і буде оприлюднено детальний графік виконання робіт і буде виділено кошти на їх повне виконання”.

Читайте також: Польща закриває піший перехід на кордоні з Україною

У заяві підкреслюється, що на переконання фахівців, пішохідно-велосипедний рух на цьому пункті пропуску є потрібним. Це підтверджують і дослідження, наприклад “Анатомія українського кордону. Незалежний рапорт з моніторингу”. Його підготувала організація “Європа без бар’єрів” на основі опитування понад 2,2 тис. осіб, які користуються цією інфраструктурою. Зокрема, у дослідженні підкреслюється, що перетин кордону на пішохідних переходах в пунктах пропуску “Угринів-Долгобичув” і “Шегині-Медика” відбувається швидше, ніж на автомобільних пунктах пропуску, і становить приблизно 1,5-2 год.

Читайте також: Президента Польщі закликають залишити Яна Пєкла послом в Україні

Як інформувалося, Надбужанський відділ Прикордонної служби Польщі тиждень тому поінформував, що піший перехід на автомобільному пункті пропустку “Угринів-Долгобичув” перестане функціонувати з 1 січня 2019 року. Як підкреслювалося, тимчасовий характер інфраструктури, виділеної для контролю пішоходного руху, “створює багато загроз і робить неможливим продовження пілотного проекту в нинішній формі”.

Пілотний проект щодо функціонування пішохідного переходу в пункті пропуску “Угринів-Долгобичув”, діяв з 1 липня 2015 року. Метою його створення була “оцінка суспільного запиту” на такий спосіб перетину кордону серед подорожуючих.