Twitter ввів нові правила щодо політреклами

Соцмережа Twitter розширює свою політику щодо політичної реклами та прозорості на територію всіх країн-членів ЄС, Індії та Австралії.

Про це йдеться у блозі соцмережі.

“Сьогодні ми розширюємо свою політику щодо політичної реклами та прозорості на територію всіх країн-членів ЄС, Індії та Австралії”, - йдеться у блозі.

Як повідомили у Twitter, нові правила почнуть діяти з 11 березня у вищевказаних країнах.

Згідно з нововведенням, тільки перевірені рекламодавці зможуть розміщувати політичну рекламу в соцмережі.

Читайте також: Facebook зберігатиме на серверах політрекламу і дані про замовника сім років

Twitter також закликає всіх бажаючих вже почати подавати заявки на верифікацію своїх акаунтів.

У соцмережі також додали, що й далі продовжать запроваджувати нові правила щодо політичної реклами й на інших основних ринках протягом 2019 року.

Нагадаємо, вибори до Європарламенту відбудуться 23-26 травня.

Як повідомлялося, 28 січня керівництво соціальної мережі Facebook пообіцяло посилити прозорість політичної реклами до виборів у Європейський парламент, які пройдуть у травні.