За час пандемії коронавірусу зросла довіра до новин – Reuters Institute

Звіт

За час пандемії коронавірусу у світі довіра до новин зросла – 44% опитаних заявили, що здебільшого довіряють більшості новин.

Як передає Укрінформ, про це йдеться у щорічному звіті про цифрові новини Reuters Institute, заснованому на опитуванні за участі понад 92 тис. споживачів онлайн-новин на 46 ринках.

Зазначається, що довіра до новин зросла в середньому на шість процентних пунктів після початку пандемії. Цей рівень подібний до рівня 2018 року.

Фінляндія залишається країною з найвищим рівнем загальної довіри (65%), тоді як США зараз мають найнижчий рівень (29%).

Читайте також: Українці найбільше довіряють армії, волонтерам і церкві

У низці країн, особливо в країнах з сильними і незалежними державними ЗМІ, спостерігається зростання споживання інформації з новинних брендів, що користуються довірою. Однак така картина менш очевидна за межами Західної Європи.

Телевізійні новини продовжували демонструвати високі показники споживання в деяких країнах, йдеться у звіті. В друкованих медіа спостерігався різкий спад, оскільки карантинні обмеження вплинули на фізичне поширення друкованих ЗМІ.

Соціальні мережі, як і раніше, широко використовуються для отримання новин, особливо серед молодих користувачів і людей з нижчим рівнем освіти. Основним каналом поширення неправдивої інформації розглядається Facebook, але додатки для обміну повідомленнями, такі як WhatsApp, вважаються більш серйозною проблемою в деяких країнах, таких як Бразилія та Індонезія.

Ті, хто користуються соціальними мережами, частіше говорили, що піддавалися дезінформації про коронавірус, аніж ті, хто не використовує соцмережі.

Загалом 73% людей тепер отримують доступ до новин через смартфон. За даними звіту, основні новинні бренди та журналісти привертають найбільшу увагу до новин у Facebook і Twitter, але їх затьмарюють лідери думок і альтернативні джерела в таких мережах, як TikTok, Snapchat і Instagram. Наразі TikTok охоплює чверть (24%) користувачів молодше 35 років, при цьому 7% використовують платформу для новин.

Читайте також: Лише 11% українців можуть відрізнити справжні новини від фейків

Як відомо, Інститут вивчення журналістики Reuters - це дослідницький центр Оксфордського університету, який відстежує тенденції в ЗМІ. Reuters Institute фінансує Фонд Thomson Reuters, благодійний підрозділ Thomson Reuters.