Франція оштрафувала Google і Facebook на сотні мільйонів євро
У Франції Національна комісія з інформатики та свобод (CNIL) наклала великі штрафи у розмірі 150 та 60 мільйонів євро відповідно на компанії Google та Facebook за їхню практику використання файлів cookie, що використовуються, зокрема, для цільової реклами.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє RFI.
"CNIL виявила, що сайти facebook.com, google.fr і youtube.com не дозволяють "відмовлятися від файлів cookie" так само просто, як "приймати" їх". Вони пропонують кнопку для негайного прийняття файлів cookie", тоді як «необхідно кілька кліків мишею, щоб відмовитись від усіх файлів cookie", - йдеться у заяві CNIL.
Більш того, "щоб додати плутанини" кнопка, встановлена у соцмережі Facebook для відмови від трекерів, називається "Прийняти файли cookie".
У двох платформ є три місяці на виконання вимог регулятора, інакше кожна з компаній має заплатити штраф у розмірі 100 тис. євро за кожний день прострочення.
Сума штрафу, визначеного для Google, є рекордною у всіх категоріях санкцій, накладених CNIL. Раніше, у грудні 2020 року, Google була оштрафована у Франції на 100 мільйонів євро — також за політику файлів cookie.
Як повідомляв Укрінформ, Управління з питань конкуренції та ринку Великої Британії (СМА) оштрафувало компанію Meta (раніше Facebook) на 50,5 мільйона фунтів стерлінгів (70 млн доларів) за ненадання інформації.