The New York Times купила гру, яка стрімко набуває популярності
Американська газета The New York Times придбала гру в слова Wordle, яка за останні декілька місяців набула неабиякої популярності.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.
Офіційна сума угоди не розголошується, проте в газеті заявили, що її можна виміряти у семизначному числі.
Інженер Джош Вардл заснував гру у жовтні минулого року. Сама ж гра Wordle щодня дає гравцям шість спроб відгадати загадкове слово з п’яти букв.
На початку цього місяця гра стала справжнім культурним феноменом, коли люди ділилися своїми результатами у вигляді емодзі.
За даними газети, ще 1 листопада 2021 року в гру грали лише 90 осіб. Вже станом на середину січня в неї грали близько 300 000 людей. Нині ж кількість гравців Wordle сягає мільйонів.
Зазначається, що наразі гра залишиться безкоштовною як для старих, так і для нових гравців.
Як повідомляв Укрінформ, стримінгова платформа Netflix запустила для своїх передплатників перші п’ять відеоігор на смартфони та планшети на операційній системі Android.