Російський контейнерний ринок - у повноцінній морській блокаді

З ситуації у вівторок стало зрозуміло, що російському контейнерному ринку оголошено повноцінну морську блокаду.

Як повідомляє Укрінформ, про це повідомляє Інтерфакс.

Спочатку про припинення прийому замовлень до особливого повідомлення повідомили німецький перевізник Hapag-Lloyd, сінгапурський альянс Oсean Network Express (ONE) і тайванський оператор Yang Ming, а також ряд інших морських ліній, які працюють на невеликих терміналах.

Потім про припинення прийому нових замовлень на перевезення контейнерів з Росії з 1 березня оголосила трійка світових лідерів морських контейнерних перевезень - швейцарська Mediterranean Shipping Company (MSC), датська Maersk і французька CMA CGM. Експерти вважають, що рішення саме цих компаній можна назвати поворотним, оскільки їхня частка на російському ринку оцінюється в понад 50%.

Ще в понеділок Maersk сповістив клієнтів, що митні органи посилили контроль контейнерів, які прямують до Петербурга через порти трансшимпенту (режим перевалки, при якому контейнер не покидає територію порту) у Північній Європі.

У вівторок у заяві Maersk попередив, що очікує значних затримок у доставці контейнерів через те, що Нідерланди, Бельгія та Німеччина у пошуках заборонених товарів затримують судна, які прямують до Росії. На думку компанії, затримка вантажів митними органами в хабах трансшипменту може призвести до непередбачуваних наслідків в операційній діяльності та спричинити збої у глобальних ланцюжках поставок.

Як повідомлялося, санкції проти Росії, запроваджені країнами Заходу через російську агресію в Україні, вже негативно впливають на неї в різних секторах.

24 лютого президент РФ Володимир Путін розпочав війну з Україною. Російські війська шосту добу обстрілюють та знищують ключові об'єкти інфраструктури, ракети влучають у житлові будинки.

В Україні запровадили військовий стан та оголосили загальну мобілізацію.